Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Obecná ustanovení
Prodávající: je Ing. Petra Kostelníková,Školní 876, 357 31 Horní Slavkov, IČO: 08951861
Kupující: je subjekt, který s prodávajícím uzavřel smlouvu o koupi zboží prostřednictvím stránky www.bambulkovo.cz
Reklamace: znamená uplatnění práva kupujícího z odpovědnosti za vady zboží
Závazná objednávka
Závazní objednávkou se rozumí objednávka, kdy bylo zboží odesláno. Spotřebitel má možnost objednávku stornovat telefonicky na tel. čísle 775 437 690 nebo e-mailem na info@bambulkovo.cz pouze před odesláním objednávky. Po odeslání objednaného zboží již nelze objednávku stornovat. O odeslání bude kupující informován emailem. Objednáním souhlasíte s podmínkami nákupu na www.bambulkovo.cz.
Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů
U smluv uzavřených distančním způsobem (na dálku) může kupující spotřebitel odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující spotřebitel v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, vrácením částky na účet kupujícího. Prodávající však není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel vrátí nepoškozené zboží. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy.
Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu.
Pokud kupující vrací celou objednávku je povinen spolu se zbožím vrátit i poskytnuté dary. Není-li vydání předmětu možné, má prodávající právo na peněžitou náhradu ve výši obvyklé ceny daru.
Podmínky pro vrácení peněz:
- Zboží by mělo být vrácené v neporušeném originálním obalu tak, aby mohlo být dále nabízeno zákazníkům.
- Zboží zasílané na reklamaci nebo vrácené zboží zašle zákazník zpět nejlépe běžnou balíkovou poštou. Vrácené zboží zaslané na dobírku nepřijímáme.
Odstoupení od smlouvy
Zboží můžete vrátit zasláním na adresu e-shopu. Pro zaslání formuláře prosím kontaktujte eshop do 14 dní od zakoupení zboží:info@bambulkovo.cz
Reklamace
Záruční doba
- Záruční doba je 24 měsíců (pokud není u zboží napsáno jinak) a začíná běžet dnem převzetí věci kupujícím.
- Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít. Kupujícímu bude vydáno potvrzení o tom, že zboží reklamoval, o provedení záruční opravy a o době jejího trvání.
- Dojde-li k výměně zboží za nové, začíná běžet záruční doba znovu od převzetí nového zboží.
Rozsah záruky
Záruka se vztahuje na vady zboží, které se projeví po převzetí zboží kupujícím během plynutí záruční doby.
Nároky kupujícího ze záruky mimo jiných případů zanikají:
- pokud nebyla vada reklamována v záruční době
- při svévolných změnách původních údajů v záručním listě provedených kupujícím
- při neodborných opravách, úpravách nebo jiných neodborných zásazích
- při užívání, obsluze a zacházení se zbožím v rozporu s výrobcem přiloženým návodem k obsluze
- poškozením zboží působením živlů
Nároky ze záruky
Kupujícímu v případě oprávněné reklamace náleží nároky ze záruky vyplývající z občanského zákoníku, příp. dalších právních předpisů.
Kupující má zejména:
- právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, jde-li o vadu odstranitelnou, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
- právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy, jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží
- právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy, jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží
-právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy, jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci
Důvody reklamace
Obdržené zboží můžete reklamovat, v případě že:
zboží je poškozené nebo nefunkční
zboží došlo nekompletní
došlo vám jiné zboží, než jste si objednali (např. došlo k záměně zásilek na naší straně)
Postup a místo uplatnění reklamace
Pokud zjistíte, že dodané zboží má závadu nebo je po dodání poškozené, je nutné neodkladně tuto skutečnost oznámit a zboží doručit k reklamaci.
Dopravu reklamovaného zboží hradí kupující. V případě uznání oprávněnosti reklamace můžete požádat o úhradu nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží. Prodávající vrátí spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Reklamované, opravené nebo vyměněné zboží zašleme zpět na naše náklady.
Prodávající rozhodne o přijetí reklamace nejpozději do 3 pracovních dnů po přijetí vráceného zboží. V případě, že reklamace nebude prodávajícím uznána, oznámí tuto skutečnost zákazníkovi telefonicky nebo elektronickou poštou.
Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30-ti dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Končí-li 30-tidenní lhůta o víkendu či ve svátek, prodlužuje se na nejbližší pracovní den.
Pokud kupující uplatní reklamaci zboží osobně u prodávajícího, je povinen si zboží (opravené, vyměněné, popřípadě zboží v původním stavu, pokud reklamace nebyla oprávněná) též osobně převzít, pokud není v reklamačním protokolu uvedeno jinak; reklamace je vyřízena v den, kdy je zboží (opravené, vyměněné, popřípadě zboží v původním stavu, pokud reklamace nebyla oprávněná) připraveno v místě uplatnění reklamace k předání kupujícímu nebo kdy je předáno dopravě na adresu kupujícího uvedenou v reklamaci.
Kupující je povinen s prodávajícím při vyřízení reklamace spolupracovat, zejména je povinen po vyřízení reklamace zboží převzít.
O přijaté reklamaci je prodávající povinen vyhotovit reklamační protokol (Protokol o zpětném převzetí zboží), který je po ukončení řízení zaslán nebo předán kupujícímu. O výsledku reklamačního řízení je kupující informován e-mailem nebo telefonicky.
Mimosoudní řešení sporů
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.
Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne. Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
Spotřebitel bude oprávněn k zahájení mimosoudního řešení sporů až poté, kdy se mu nepodaří spor vyřešit přímo s prodávajícím. Tuto skutečnost bude muset České obchodní inspekci prokázat.