Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
08.08.2021
Nově naskladněné krásné sady do kočárků:)
Naskladnili jsme pro Vás krásné sady do kočárků nebo kolébky v roztomilých motivech. Soupravy do kočárků jsou vyrobené z kvalitní bavlny v kombinaci s... číst celé
15.07.2021
Krásné měkoučké deky do autosedačky u nás k zakoupení!
Deka do autosedačky je skvělým pomocníkem v chladnějších dnech. Slouží jako další vrstva oblečení a tak miminko nemusíte příliš oblékat, pokud jej pot... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Blog
02.03.2021
Seznamte se s novozélandskou značkou HAAKAA!
Novozélandská značka HAAKAA je novinkou na českem trhu! Je to značka, která má myšlenku, je trendy, eco-friendly a je oblíbená na celem světe! číst celé
Zobrazit všechny články
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Všeobecné obchodní podmínky
  3. Nepřevzetí objednaného zboží

Jak řešíme nevyzvednuté zboží odeslané na dobírku?

Chtěli bychom požádat zákazníky, aby si před každou objednávkou zboží na dobírku promysleli, jestli o objednané zboží mají opravdu zájem. Většinou si totiž neuvědomujeme, že každé odeslání balíku má své náklady, které nejsou zanedbatelné. 

Zákonné předpoklady

UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

Odesláním objednávky zákazníkem a přijetím objednávky naším e-shopem, byla uzavřena kupní smlouva dle našich obchodních podmínek a aktuálně platných zákonů České republiky. Souhlas s obchodními podmínkami byl zákazníkem potvrzen před odesláním objednávky v košíku. 

NEPŘEVZETÍ OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ

Zákon to řeší takto:

Citujme § 2118 zákona č. 89/2012 Sb.:
ZÁVAZKY Z PRÁVNÍCH JEDNÁNÍ
Povinnosti kupujícího
§ 2118
"Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme."

Pokud zákazník objednané zboží nepřevezme hrubě poruší ustanovení zákona.

Odmítnutím převzít objednané zboží, nezačíná automaticky běžet lhůta pro odstoupení od smlouvy. Zákazník může od kupní smlouvy odstoupit, ale až po převzetí objednaného zboží. Prodejce může i v tomto případě vyúčtovat smluvní pokutu a úroky z prodlení nebo kompenzaci poštovného. Tato povinnost se odstoupením od smlouvy neruší.

Náš e-shop za nevyzvednuté zásilky bude účtovat pouze cenu poštovného a dobírky.

Zde jsou 2 možnosti, jak toto vyřešit:

O objednávku máte zájem - stačí nás kontaktovat. Zboží Vám pošleme po platbě předem bankovním převodem, za cenu navýšenou o poštovné.

O objednávku nemáte zájem - zašleme zákazníkovi výzvu k platbě poštovného, které bylo vyčísleno v objednávce. Je to férové řešení. Zákazník, který porušil svou zákonnou povinnost, zaplatí jen minimální cenu za chybné rozhodnutí. Po obdržení platby zašleme daňový doklad.

Co když zákazník nezaplatí?

Nemáme zástupy právníků, která by se mohla zabývat vymáháním poštovného. Proto tyto pohledávky prodáme specializované agentuře a ta už postupuje podle právních předpisů. Je v zájmu každého, uhradit svůj závazek včas. Je to nejlevnější varianta.

I když platné zákony České republiky chrání zákazníky velmi silně, dávají e-shopům možnost efektivně se bránit proti nezodpovědným zákazníkům.

Novinky z našeho blogu

Seznamte se s novozélandskou značkou HAAKAA!
02.03.2021
Seznamte se s novozélandskou značkou HAAKAA!
Novozélandská značka HAAKAA je novinkou na českem trhu! Je to značka, která má myšlenku, je trendy, eco-friendly a je oblíbená na celem světe! číst celé
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz